Bosch og JCP utfordrer Ruter til «kappløp» I en ny kampanje utfordrer Bosch og JCP PRAD en av Norges mest brukte bussruter, 31-bussen i Oslo, og inviterer syklistene til å bli med på en konkurranse på treningsappen Strava.
JCP PRAD, Volvo og Trygg Trafikk setter søkelys på dødsfall i trafikken Til en ny opplysningskampanje har Volvo og Trygg Trafikk brukt 113 par sko – ett for hvert menneske som mistet livet på norske veier i fjor. Kampanjens idé og gjennomføring er gjort av JCP PRAD.
JCP PRAD og OBOS skal få unge til å gå i operaen Oppdraget med å inspirere unge til å ta turen til operaen gikk til JCP PRAD.
JCP PRAD og Redningsselskapet nomimert i Shorty Awards Prisen regnes som en av de mest anerkjente sosiale medier prisene.
Full pott for JCP PRAD i New York PR- og reklamebyrået hanket inn totalt fire priser i Communicator Awards.
JCP PRAD står bak russe-kampanje for Av-og-til: En fyllekur for russetiden Lot russen teste internetts verste fyllekurer.
NMBUs markering av navnebytte – fikk eget språk av JCP PRAD: – Så en mulighet til å gjøre noe litt rart – Visste ikke at vi skulle få en så merkelig idé servert – men vi falt for den, sier Senior Kommunikasjonsrådgiver om «NMBUsk».
Max og Torkels norgesturné doblet antall TikTok visninger i årets kampanje – varsler ny kampanje i 2022 – Det ligger an til at det blir noe spennende neste sommer også, sier kreatør og partner i JCP PRAD, Christian Kruse.